lördag, september 25, 2010

Med ett intresse för BDSM

Min nyfikenhet är alltid stor och funderingar om omvärlden gör sig ofta påminda.
Personligen har jag ett intresse i BDSM-världen där jag själv finner mig i den
dominanta rollen. Detta faller sig inte bara sexuellt utan jag är även socialt dominant.

Hur har ni andra det?

Jag har gjort en fråga som jag tacksamt tar emot svar på. Den frågar hur stor del, om någon, BDSM har i era liv. Då undersökningen är anonym hoppas jag att ni som tar er en titt på min sida tar er tiden att klicka i det svar som passar er bäst.

Med förhoppningar om en god natt loggar jag nu ut.
Kärlek!

1 kommentar:

  1. Jag är också socialt dominant. Styr och leder tillvardags i mitt jobb... Men när det gäller sex tänder jag på att vara den passive både när det gäller män o kvinnor.... att vara en duktig liten flicka ..till er tjänst ;)
    har tolkat det som att det är skönt att få slippa leda och bara ledas...men det ligger nog mer än så bakom...

    SvaraRadera