torsdag, augusti 26, 2010

Han är min!


Han står naken i köket med ryggen mot mig. Själv sitter jag ner, njuter av det jag ser. Låter min hand gång på gång landa på hans rumpa som blir rödare för varje slag. Hans stön tänder mig och ivern leker med mina tankar. Jag låter mina fingrar leta sig in i hans hår, ta ett stadigt grepp och drar ner honom till hans plats. Han är vacker där han sitter naken framför mig på golvet. Blicken tittar ner i golvet och han skakar av förväntning. Han får äran att kyssa och slicka mina bröst, leka med mina bröstvårtor. När jag är nöjd säger jag till honom att följa med mig. Långsamt kryper han efter mig vidare in i vardagsrummet där jag säger till honom att stanna. Han är min underbara leksak som gör det jag vill, när jag vill det. Han är underbar och bara min!

2 kommentarer: