tisdag, augusti 10, 2010

Hur ska jag finna mig själv igen?


Hur kan en människa, jag, förändras så över en natt?
Var jag såhär innan men i förnekelse?
Tidigare njöt jag av att vara vacker, att känna mig sexig och att experimentera. Njutning var till för mig och jag ville uppleva den ofta. Nu glömmer jag bort min sexualitet. När en man tar i mig har det samma verkan som när ett barn gör det, skönt, men ingenting sexuellt.

Är det någon som har varit med om det samma? Hur kom ni ur det?

Som det ser ut idag försöker jag att känna mig kvinnlig genom olika kvinnliga attribut. Jag som tidigare inte brydde mig om smink eller kläder är nu besatt av att försöka känna mig vacker. Besatt av att försöka hitta tillbaka till den skönhet jag var. Till den person som trivdes att se sig själv i spegeln, njuta av att känna mig vacker, ge heta blickar och få heta svar, njuta av uppmärksamheten och känslan av välbehag i kroppen.
Nu vill jag inte synas, inte finnas i den verkligheten. Hjälp mig tillbaka..

4 kommentarer:

  1. Förändringen har inte kommit över en natt fröken D.
    Den kom troligen betydligt tidigare, insikten däremot - kan komma när man minst anar den.

    Personligen har jag upplevt (och upplever) det sexuella på ett liknande sätt som du, jag kan bara skylla på att jag föll i fällan att förväxla sökandet efter kärlek med en sexuell bekräftelse.

    Med tiden blev sex något som inte är känslomässigt relaterat - utan mer en fysisk njutning. Numera utgår jag från en mental attraktion före attribut och fysisk attraktion.

    Älskar du dig själv som den du är fröken D?
    Börja där..

    Kram

    //M~F

    SvaraRadera
  2. Vi har inte samma problem du och jag.
    Det är tråkigt att du mår/mått som du gör men det har ingenting med min historia att göra.

    Jag älskade mig själv som jag var.

    SvaraRadera
  3. Jag är ledsen att jag belastar dig med mina problem.
    Kommer aldrig upprepas igen.

    SvaraRadera
  4. Det är tråkigt att du tog min kommentar så för det var inte så jag menade, förlåt. Du belastar inte mig med dina problem.
    Vad jag menade var att det är olika scenarion, varken mer eller mindre än det.
    Mina raka ord kan ibland missuppfattas och tas hårdare än vad de är menade.
    Jag hoppas att du mår bättre nu.

    SvaraRadera