söndag, april 26, 2009

En norrman under bältet

Så har jag tagit mig till vårat syster/broder/syskon-land.
Ska bli intressant att se om det blir någon norrman som kommer falla mig i smaken och i så fall få leka under mitt bälte, ;)
Har svårt att att föreställa mig dirtytalk på norska. Jag menar, en norrman som är arg går ju inte att ta seriöst, hur ska det då gå med snack i sängen? Visst, kan i ärlighetens namn känna att det ibland blir nästan löjligt med snusk på svenska också men engelska går hem. Förutsatt att det är en person med engelska som modersmål som pratar, annars blir det bara fel!

Någon som har referenser i ämnet?

2 kommentarer:

  1. Haha! I värsta fall får du väl sätta en gagball i munnen på honom. ;)

    Skämt åsido, har faktistk bara haft svensk och engelsktalande. Jag tror dock inte att det är en så stor grej om sexet är grymt. Happy hunting. :)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hittade nyss din blogg...

    Hoppas Du/ni haft en trevlig valborg!


    Nastyhornydevil.blogspot.com

    // Devil!

    SvaraRadera