tisdag, april 07, 2009

Villig, ha någon nära!


Sitter hemma, nej, hemma och klättrar på väggarna.

Vill ligga tätt ihopslingrad med en man som vet hur en kvinna ska behandlas.

En man som utforskar och njuter av varje del av min kropp.

Kåt, ja, minst sagt. Villig, u wanna try, ;)


Fantasi efter fantasi flyger genom huvudet, går som vibrationer genom kött som längtar.

Blir till att göra någonting åt saken innan jag ska sova.

Fingrar och leksaker får ersätta den tunga och man som önskas.


Manifest lockar var gång pulsen stiger och ögonen får en härligt dimmig blick.

Nyfikenheten väcks. Främmande lockar. Någon som vill dela med sig?

1 kommentar:

  1. Kul att du har hittat till mig.
    Känner helt klart igen mig i det du skriver då jag är ensam inatt. Åhh.

    Lösen till gamla grejer: 99108902

    :)

    SvaraRadera