tisdag, april 14, 2009

Innan det blir slag under bältet

Satt, för skojs skull, och tänkte igenom vilka män som har tagit sig in under mitt bälte, :) För att tala ren svenska, hur många män jag har haft sex med. Hade kunnat tänka på tjejerna också men då ingen har tagit sig under mitt bälte, ännu, så får jag lämna det till en annan gång.

Mitt i min tillbakablick kom en massa moraltankar och trängde sig på. Samhällets normer, vad som är rätt och fel och hur man ska betee sig, speciellt som tjej.
Kan gissa att jag har varit med fler än medelsvensson, som för övrigt verkar vara en sjut tråkig person och som ska spegla svensken. Hmmm.. får ta det i ett annat inlägg.

Vad säger antalet sexpartners om oss?
Har fått höra av några att det är lösaktigt att vara med många olika partner. Jag brukar då fråga om det är normalt att ha sex 3-4 gånger om året. Ja, självklart brukar svaret bli. Om man har det med en och samma person eller med olika, ska det spela någon roll? Låt säga att det har gått 10 år sedan en person förlorade oskulden och denne har haft sex 3-4 gånger om året med olika personer. Att ha sex 30-40 gånger är, enligt mig, ingenting att hänga i granen. Med hur ser vi på att det blir 30-40 personer? Det är här som dömandet kommer in.

Om man har haft sex med flera personer, är man slampig, sexuellt driven eller kanske bara en vanlig människa som följt sin känsla?

Självklart ser jag inte "runtknullanden" eller "knullsamlingar" som meriter men vad sägs om att lämna gamla värderingar i dåtiden.

Bara för min egen nyfikenhets skull, hur många har fått njuta under era bälten? ;)

1 kommentar:

  1. Oh, denna eviga situation. ;) Tänk om alla bara kunde låta folk få ha sex hur mcyket eller lite dom vill, utan att smeknamn och fördömmanden kom in i bilden. :)

    Jag har haft flera långvariga relationer, vilket har stoppat upp räknaren lite. ;) Men med både kvinnor och män, så är antalet 13 om jag minns rätt.

    Sen tror jag heller inte på one-nights, så jag har hellre ägnat mig åt kk:s och haft sex med dom regelbundet, än hittat färskingar varje gång.

    SvaraRadera