söndag, april 19, 2009

Storleken har betydelse


Den som säger någonting annat ljuger. Visst, jag skulle inte välja man efter hans storlek men skulle tänka mig noga för om den var liten då jag inte skulle få njuta ordentligt vid penetrationssex mitt resterande liv. På samma sätt som jag attraheras av modell minst normalstor och helst större finns det tjejer som dras åt andra hållet så misströsta inte.

Tills för inte så länge sedan tyckte jag själv att storleken inte spelade så stor roll, trodde jag iaf. Tydligen hade jag haft turen att bara haft män med en helt okej storlek. Förstod inte att jag kunde finna det så avtändande med storleken mindre. Men när jag först träffade en man med storleken liten för att sedan träffa en med storleken underbar blev det väldigt påtagligt. Jag har kommit överrens med mig själv om att det, till viss del, är okej att vara ytlig men börjar fundera på vart gränsen går.

Hur tänker män om saken? Hur tänker ni andra kvinnor om saken?




2 kommentarer:

  1. Storleken har helt klart betydelse, även om det inte är det allra viktigaste. Har mannen är otroligt liten kuk så är det klart att det blir svårt att njuta på samma sätt som om man är "välfylld". :)

    Men sen spelar ju mycket annat in också; han ska ju vara lyhörd som älskare och veta hur man knullar också. ;)

    SvaraRadera
  2. Vad innebär storlek underbar?

    SvaraRadera